Geef uw correspondentievoorkeur door!
De vraag naar digitaal communiceren wordt steeds groter. Woonstichting Hulst wil hier graag op in spelen. Dit voorjaar starten wij met het digitaal verzenden van post. De volledige verzending van prolongaties, aanmaningen, huurverhogingen en servicekosten afrekeningen zal worden verzorgd door het cloudplatform Postex.
E-mail
Is uw e-mailadres bij ons bekend, dan ontvangt u een e-mail van Postex. Hierin staat een korte uitleg en kunt u aangeven of u in het vervolg post via e-mail of op de reguliere manier wilt ontvangen. Hier kunt u ook uw e-mailadres wijzigen.
Brief
Reageert u niet op de e-mail van Postex, dan blijft u brieven van Woonstichting Hulst per reguliere post ontvangen. Bij de reguliere brief vindt u telkens een document voorzien van een QR-code waarmee u rechtstreeks naar uw persoonlijke Postex omgeving kunt gaan. Ook is het mogelijk de code die onderaan de bijlage staat in te voeren via www.wshulst.nl/postex.
Wij zijn continu op zoek naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren, maatwerk te leveren en tegelijkertijd milieubewuster te werken. Hierbij vinden wij het belangrijk dat u de post ontvangt zoals u dat wilt. Digitaal of fysiek, wij leveren maatwerk. Graag bieden wij u deze oplossing. Wij doen dit in nauwe samenwerking met Postex.
Meer weten over Postex?
Ga naar www.postex.com